dinsdag 21 mei 2019

VIBRATORS EN STRIJKIJZERS









Kieskeurig.nl is een vergelijkingssite met duizenden reviews van échte gebruikers. Lost you there? Hartstikke praktisch zo’n website, maar niet écht boeiende materie. Daarom aan ons de vraag: hoe bouwen we in hemelsnaam een emotionele band met het merk Kieskeurig? Wij bedachten de ‘Kijk wat ‘ie kan’-campagne. Aan de hand van belachelijke lifehacks laten we de veelzijdigheid van de producten die op Kieskeurig staan zien. Op een menselijke manier. En ja, met menselijk bedoel ik vibrators met een plakbandje eraan. Of een strijkijzer die je als stijltang gebruikt. Tuurlijk, kan gewoon!

Rol: copy & concept (samen met Jorn Dorst) 

Kieskeurig radio 
Zo’n vibrator werkt natuurlijk hartstikke lekker op de televisie. We kregen er zelfs een officiële klacht van de Reclame Code Commissie voor. #lifegoals Op de radio werkt zo’n trrrrrillende staaf toch wat minder goed, dus bedachten we een vorm die ’t wel doet: de Kieskeurig-hulplijn. We trekken de ‘kijk wat ie kan’ door, door te kijken naar de morele vraag ‘dat kan zeker echt niet he?’ Tja, moreel gezien is het misschien niet zo verstandig om je kind alleen te laten met carnaval, maar hé! Die babyfoon werkt tot maar liefst 200 meter, dus het kán gewoon. 

Resultaat: een reeks niet door de beugel kunnende reclamespotjes. 

Rol: concept & copy 

0 reacties:

Een reactie posten

bloglovin

de hersenen achter 22dingen

Followers

Het stoffige archief

Alle content en fotografie © Melissa Krechting, tenzij anders vermeld. Mogelijk gemaakt door Blogger.

Popular Posts